Sunday, April 1, 2012

Märtsi lõpp

Tere  siis jällegi, nüüd oleme siis siin seitsmekesi elanud mõned päevad ja saab kuidagi ikka ära majandatud. Meid ei paigutatud ikkagi minu ja mario tuppa vaid suuremasse Ragnari tuppa ega sealgi suurt ruumi pole minu ja sanderi voodite vahel 5 cm ruumi ja teise voodiga kuskil15 cm ja põrandapinda on vaba ainult niipalju, et saab kõndida kapi juurde ja ukse juurde ning ongi kõik :D

Inimesed ise on toredad üks on kokapoiss ja teine It mees. Õpetaja on neil Inglise keele õps. Esimene õhtu nad tulid siis olid vaiksed eks väsinud ka ja pesid ning värki. Hommikul leidsime vannitoast üllatuse, mingi rinnahoidja vedeles seal . Loodame ,et rohkem ei juhtu kuna ta ikka vanem inimene ja õpetaja läheb ka juba nädalapärast minema, siis vast saab jällegi ruumi juurde ning veits lahedamaks elu.
Üksasi on veel jama nii paljukesi lähevad ruumid ikka väga kiirelt mustaks ja nad veel käivad saabastega ringi ka, ei tea mida Luigi nüüd ütleks korteri puhtuse kohta kui tal juba ennem oli ütlemist.

Tööst ka siis niipalju, et tööd hoitakse ikkagi usinalt meie garaažis. Tuli mingi jeep cherokee sisse , et hooldus teha. Sai lahti võetud ja õli välja ning polnud siis filtreid hiljem kui need toodi siis tahtsime tagasi  asjad külge panna aga ei lastud kuna Vinzenso töö.
Niisiis ootas see auto oma järjekorda mitu tundi. Midagi vähemalt saab teha ka päris tühi päev pole.
Eks see ole nende omapära siin ja peab leppima sellega.
Neljapäev oli minu jaoks põnev kuna peale lõunat kutsus Bruno kaasa , võtsime rohelise fiati bussi ja sõit algas. Me käisime Piaggio esinduses mis asus teises linnas Corigliano  kuskil 70 km eemal kahe uue rolleri järel. Sõit sinna oli mõnus mööda jõeäärt kahelpool püstloodis mäeseinad.Nende otsas tuulegeneraatorid,  40 km pärast aga sai mäeahelik otsa ja oli tasane maa kus kahelpool teed apelsini istandused niikaugele kui silm ulatus ning üksikud majad. Väga uhke vaade.

Reedel siis õhtusöögil tuli Läti õpetaja küsima, et kas me ka peole läheme. Me ei teadnud midagi , et mis pidu ja nii. Ta siis seletas,  vanalinnas pidi kuskil pubis olema euroformi noorte koosviibimine. Me tänasime, et meile ka siis keegi teatas lõpuks ning tema imestas väga, miks meile siis pole üteldud. See huvitas ka meid , et miks? Kuna Sanderil oli hea tuju tööpäev läks hästi siis tekkis huvi ka minna sinna vaatama. Alguses nagu polnud endal tuju aga siis ikka võtsin ka mina vedu. Mario ja Sander ei tulnud ja lätlased ka mitte kuna nad väsinud.  Me siis Sandriga läksime aga kui vanalinna kohale jõudsime siis oli sealt üks väga tähtis asi puudu- nimelt pubi ja noored ja me ei leidnudki seda kohta üles. Suht jama. Aga mis seal ikka jalad selga ja tuiasime veel sealkandis veits ja lõpuks kodu poole. Linnas oli vähe rahvast näha aga kell oli ka 12 läbi natuke. Kui Rendesse jõudsime siis oli meil plaan minna klubisse mille me olime avastanud paar päeva tagasi linnas jalutades. Läksime vaatama oli palju rahvast väljas suitsetamas, uurisime- piletit polnud läksime sisse. Seal oli mälumäng käimas ja üllatus , et mida asja BINGO õhtu ongi ainult või. Sai võetud kokteil ja oodatud/vaadatud. Järsku sai mäng läbi ja siis hakkas juhtuma lauad koristati keset klubi ära ja viidi taharuumi kuhugi ning DJ tõmbas plaadi käima ja keeras volüümi peale ning pidu hakkas. Järgmine hetk kogu tantsupõrand rahvas täis ja tantsiti terve õhtu vahetpidamatta. Huvitav oli see kuidas tantsiti laulu AI SE  EU TE PEGO järgi. Täpselt niimoodi nagu ametlikus videos ja kogu rahvas vägev! Sai veel kohalike noortega juttu aetud ja Sander lõi peo lõpus oma tantsusammudega laineid!
Pidu sai kolme ajal otsa ja kodu ära siin aga käis tutvumisõhtu lätlastega Mario ajas nendega köögis juttu ja me ka liitusime.
 Nende käest sai teada , et neile on kolm söögikorda ja taskuraha 800 euri projekti poolt kuuks ajaks. Et siis 26 euri päev meie 4 euri vastu ja meil ainult üks söök. Küll me Eestlased oskame ikka kokku hoida ja säästa- ei aja üldse tigedaks.  Kuidas üks projekt on nii head rahad taha saanud ja teine mitte midagi praktiliselt HÄMMASTAV!

Eile laupäeval tahtsime Paolasse randa minna lätlastega aga jõudsime rongijaama nii täpselt et rong juba läks ja järgmine kahe tunni pärast- jäi käimata siis ,kodu tagasi ja filmi vaatama ning pesu pesema. Aga sain ennast rongijaamas kaaluda ja pool kilo vähem kui eestist ära tulles mulle sobib.
Ahjaa meie pesumasin töötab nüüd!!

Nii me siin siis elamegi sööme võileiba ja keedame makaroni kui teised teevad kanaliha koos kõigega aga me saame hakkama ja oleme rõõmsad ikkagi.

Ciao siis kahe nädala pärast kodumaale suusatama!!